Pragnę poinformować, że Fajnygabinet.pl został dostosowany do obsługi klienta zgodnie z wszystkimi zaleceniami Sanepid na czas kwarantanny.
Dlatego bardzo proszę o dokładne przeczytanie poniżej informacji i dostosowanie się do obowiązujących zasad:
- przyjście w maseczce ochronnej i rękawiczkach jednorazowych (istnieje możliwość zakupu maseczki w salonie, koszt 10zł; jeśli wymaga tego zabieg, maseczka jest zdejmowana)
- przed wejściem do salonu schowanie telefonu i nie używanie go podczas wizyty
- umycie i zdezynfekowanie rąk przed zabiegiem (wszystkie preparaty są dostępne w gabinecie)
Podczas wizyty w gabinecie:
- unikanie dotykania oczu nosa i ust
- przyjście bez dzieci i osób towarzyszących
- bycie punktualną – w gabinecie podczas zabiegu może przebywać tylko kosmetyczka i klientka (każde spóźnienie spowoduje, że kolejne klientki będą zmuszone czekać na swoją kolej na dworze)
- ograniczanie rozmów w trakcie wizyty do minimum
- przygotowanie odliczonej kwoty za zabieg i schowane jej w kopercie/kartce papieru (nie ma możliwości płatności kartą)
Z przykrością informuję, że ze względu na obostrzenia Sanepid:
- podczas zabiegu nie ma możliwości napicia się wody/herbaty/kawy
- podczas zabiegu nie ma możliwości korzystania z toalety (oprócz wyjątkowych sytuacji)
Z mojej strony pragnę zapewnić, że:
- każdy zabieg jest przeprowadzany zgodnie z wszystkimi wymogami Sanepid
- po każdej wizycie gabinet jest wietrzony i dezynfekowany
- każdy zabieg wykonywany jest przy drzwiach zamkniętych – w salonie przebywa kosmetyczka i klientka – wyłącznie
Jeżeli źle się czujesz, jesteś przeziębiona, masz kaszel, katar, gorączkę, trudności z oddychaniem – przełóż i odwołaj wizytę.
Jeżeli miałaś kontakt z osobami, które są na kwarantannie, chorymi lub powracającymi ostatnio z zagranicy – przełóż i odwołaj wizytę.
Jeżeli pracujesz i masz stały kontakt z wieloma osobami, pracujesz w dużym skupisku ludzi – przełóż i odwołaj wizytę.
Każda Klientka korzysta z zabiegów na własną odpowiedzialność.
Zastrzegam sobie możliwość odmówienia wykonania zabiegu, jeżeli ww zalecenia dla klientów nie zostaną spełnione.
Bardzo proszę o wyrozumiałość, zrozumienia i przepraszam za wszystkie utrudnienia. W grę wchodzi zdrowie moje i Wasze.
Powyższa instrukcja powstał w oparciu o zalecenia Sanepid oraz wytyczne znajdujące się na stronie gov.pl